به نام او..

به نام او که بخشنده و مهربان است..

او که زنده وحاضر است..

او که نزدیک ودوست داشتنی است..

او که آرام قلبهاست..

جان جان است وروح روح..

به نام او که زندگیم برای او وهستیم فدای اوست..

به نام معبودم روحم و سرورم

و 

به نام معشوقم..

سلام.. عید همگی مبارک. این اولین نوشته ی من تو اولین وبلاگمه.اول کار همیشه یاد خداست. منم به امید خودش این وبلاگ رو ساختم. امیدوارم بتونم از پس این وبلاگ بربیام.همین اول از کسایی که تشویقم کردن که این کارو شروع کنم تشکر می کنم وامیدوارم بتونم روسفیدشون کنم.. منتظر همراهی شما دوستای خوبمم هستم و امیدوارم با استفاده از نظراتتون این وبلاگ رو هرروز بهتر وبهترش کنیم.. 

 تا بعد..

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

به به!!
تبریک میگم خانومی.
انشاا... موفق باشی. کمکی چیزی خواستی در خدمتم.

راستی اگه موافقی لینکت کنم فقط بگو با چه اسمی

مرسییییییییییی عزیزم.. با هر اسمی دوست داشتی لینک کن عزیزم. منم اگه موافق باشی با(با سکوت سخن می گویم) لینکت میکنم. از همراهیت ممنونم . بازم سر بزن بهم و ایرادای کارمو بگو بهم. خیلی خوشحالم کردی. ممنون

بانیان دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://banianesabz.persianblog.ir

سلام عزیزم.خوبی؟امیدوارم که بهت خوش بگذره.اومدم تبریک بگم و آرزوی موفقیت در رسیدن به هدفت.دوست دارم و همیشه به یادت هستم.جاتون خیلییییییی خالیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد